dilluns, 26 de maig del 2014

DIVERGENT (la pel·lícula)

Hola a tots de nou!
Espero que tots/es les que sou "iniciades" hagueu anat ja a veure Divergent i si no és així no sé a que espereu.
Passos per veure Divergent:
1. Busca una persona del fandom (si tu ho ets)
2. Compra les entrades (aquest pas és interesant, a no ser que volgueu colar-vos com si fossiu membres d'Osadia...)
3. NO compris crispetes. Prohibit. o te les menjaràs abans de que comenci o les llençaràs pels aires quan vegis al Theo James, així que millor estalviar-se el que valen (que no és poc)
4. El més important!! És possible que necesitis un cubell per la baba de l'escena de la Tris i el Cuatro.

Ho deixo amb 4 passos, ja sabeu perquè :)

A partir d'aquest punt, pot ser que hi hagi SPOILERS (sino no ho puc explicar)
                                                                                                                                                      
Coses que no m'han agradat de la pel·lícula:
- URIAH!!! El necessitava i no surt! :'''(
- Des de  quan eliminen a la Tris dels iniciats?
- A l'escena final, quan la Tris desactiva la simulació del Tobias, calia que hi hagués tanta gent allà mirant? És el moment més bonic!!
- Tot alló de quna la Tris li clava el ganivet a la ma de la Jeanine per mi sobrava.
Ja sé que tot això és per donar-li més emoció a la història, peró a mi m'ha sobrat o m'ha faltat.
                                                                                                                                                   

Ja està, ja no hi ha més spoilers.
Estic totalment en contra dels spoilers, però si no en posava no podia explicar el que m'ha semblat i tot aixó.
Aixó és tot de moment!
Petonets!:)
 
PD: Ho sento per no haber pogut escriure gaire.
PD2: Seguiu escribint al e-mail: bookslover2479@gmial.com fa molt de temps que no rebo res!
PD3: M'estic motivant amb les posdates jajaja :3


1 comentari:

  1. Alaa! M'ha passat igual que a tu! Jo també he trobat molt a faltar a l'Uriah i sobretot la "relació" entre en Will i la Christina! El final també em va decepcionar una mica, hagués estat millor que la Tris i en Tobias haguéssin estat sols. Tampoc em va agradar que no sortís l'Edward ni l'escena aquella del ganivet a l'ull. Però a part d'això la peli va ser impresionant, i amb en Theo James a la pantalla, no vaig poder treure-li l'ull de sobre:P

    ResponElimina